Hakan Coskun

Financieel Functional Consultant bij Dynappco

Na mijn studies Accountancy – Fiscaliteit werkte ik eerst als boekhouder bij een shared service center van een groot koeriersbedrijf. Allemaal goed en wel, maar ik zag geen uitdaging meer in boekhouden.

Van een bedrijf waar ik veel inputwerk moest leveren als boekhouder, naar een leuk bedrijf waar ik mijn eerste stappen in de implementatie-wereld mocht en kon zetten gaf mij al veel meer voldoening dan het loutere boekhoudwerk.
Mijn broer kende RMC (het moederbedrijf van Dynappco) en vertelde me dat ze nog goede implementation consultants met financiële achtergrond zochten. Voor mij leek dit de geschikte opportuniteit.

Ik hou enorm van de uitdagingen! Niet elke omgeving is hetzelfde. Er zit zoveel verandering in mijn job en dat vind ik gewoonweg super! De negen jaar die ik als boekhouder heb bleek een perfecte basis te zijn voor wat ik nu doe, in de zin van de processen, de flows, hoe het in elkaar zit, wat de klant wilt, hoe de klant het wilt …

Daarom is de kennis van boekhouden wel heel belangrijk. NetSuite is een financieel pakket waarmee zeer breed gewerkt kan worden (supply chain, personnel …). Alle acties die in de verschillende afdelingen worden uitgevoerd in een bedrijf, hebben invloed op de boekhouding.

Elke dag biedt mij nieuwe uitdagingen

Dat maakt mijn job zo boeiend. Alles hangt af van de fase waarin we bij de klant zitten. Zo kunnen we de workshops doen om te kijken wat het bedrijf juist nodig heeft: door die workshops weten de bedrijven wat ze kunnen verwachten van ons programma en verkrijgen wij alle informatie die nodig is om het bedrijf op de rails te krijgen.
Of we zitten in de configuratiefase: hetgeen wat we besproken hebben tijdens de workshops effectief in het systeem opzetten.

Verder geven we trainingen, doen we testen en demo’s om te kijken of alle partijen op dezelfde lijn zitten en de GO-live.
Er zijn projecten die drie maanden duren, sommigen een half jaar maar we hebben ook grote projecten die tot anderhalf jaar kunnen duren.
Iedereen heeft een aantal basisklanten waar men op de hoogte is van de omgeving. Het is de bedoeling dat de klant één aansprekingspunt heeft. Zo hoeft de klant niet altijd alles opnieuw uit te leggen. We kennen de behoeften van de klant, we weten wat het systeem kan en die twee aspecten gaan we samenvoegen.
Als je alles bij die klant in goede banen leidt en de klant begeleidt tot een goed eindresultaat, dan geeft mij dat voldoening. Ondertussen leer je telkens nieuwe omgevingen kennen en heb ik ook nog eens afwisseling.

Geen enkele dag is voor mij hetzelfde. En dat is toch plezant?! 😉

Hakan leren kennen?

Plan een digitale koffie met hem!

Skills

Consultancy – Klantvriendelijk80%
80%
Communicatie80%
80%
Kennis van boekhouden70%
70%
Affiniteit met IT70%
70%
Leergierig80%
80%
Initiatief nemen80%
80%
Autonoom werken70%
70%
Probleemoplossend werken80%
80%
Oplossingsgericht80%
80%
Values
  • Openheid
  • Die extra mile doen
  • Hetgeen wat afgesproken is behalen
  • Door dezelfde deur kunnen
  • Doen wat we zeggen en zeggen wat we doen
  • Collegialiteit (we complementeren elkaar)
  • Teamwork
  • Respect
  • Sfeer top houden
Drivers
  • De afwisseling
  • Nieuwe omgeving en dus verschillende contacten
  • Autonoom werken
  • Sfeer
  • Collega’s
  • Open cultuur
Turnoffs
  • Repetitief werk (het hoort er soms bij)
  • Respectloos gedrag
  • Nine to five job

Meer over ons en Hakan te weten komen?

Solliciteer nu!

    Voornaam

    Achternaam

    E-mail

    Telefoonnummer

    Bericht

    Menu