Bij Dynappco willen we niet minder dan de beste Netsuite Cloud ERP-implementatiepartner van de Benelux zijn. Dat kunnen we onder meer bereiken door onze klanten de hoogste kwaliteit te bieden. Daarom is een ISO-certificering voor ons van groot belang. Door te voldoen aan de strenge ISO-normen tonen we aan onze klanten dat we aan alle kwaliteitseisen voldoen en dat we bereid zijn om onze dienstverlening te verbeteren waar nodig. We zijn er dan ook trots op dat we gecertificeerd zijn voor ISO 9001 en ISO 27001.
Jaarlijkse objectieve doorlichting van onze dienstverlening
Achter elke ISO-certificering zit een objectieve maatstaf die de kwaliteit van onze dienstverlening aantoont. Elk jaar ondergaat Dynappco een grondige audit, uitgevoerd door BSI, waarbij we moeten voldoen aan een hele reeks criteria. Met deze jaarlijkse beoordeling, die volgt op een strenge interne audit, kunnen we controleren of we zijn blijven voldoen aan de steeds veeleisender wordende normen.
Voortdurende verbetering
Een belangrijk aspect van de ISO-certificering is de nadruk op voortdurende verbetering. Om onze ISO-certificaten te behouden, moeten we snel inspelen op veranderingen in normen en deze implementeren in onze werkwijze. Dit vormt een extra uitdaging voor onze medewerkers. De auditors beoordelen namelijk niet alleen de geleverde kwaliteit, maar ook in hoeverre het kwaliteitsbewustzijn bij al onze medewerkers is doorgedrongen.
Procesmatige aanpak en transparantie
Een gestructureerde en procesmatige aanpak is essentieel om onze projecten succesvol af te ronden. Daarom documenteren we alles nauwkeurig en rapporteren we vanzelf naar onze klanten. Een eenvoudig voorbeeld hiervan is ons beheer van timesheets. We houden deze nauwkeurig bij en voegen gedetailleerde beschrijvingen van de uitgevoerde acties toe. Op deze manier voorkomen we eventuele discussie en weten we zeker dat onze consultants werken tegen het vooraf afgesproken tarief.
Voorbeelden van ISO-implementatie
Er zijn nog verschillende manieren om de ISO-normen in onze dagelijkse praktijk te integreren. Zo hameren we er bijvoorbeeld op dat onze medewerkers hun laptopscherm blokkeren wanneer ze even weg zijn. Dit waarborgt de integriteit van gevoelige informatie. Daarnaast investeren we in een kennisdatabank, waar medewerkers belangrijke informatie en processen kunnen delen. Dit bevordert niet alleen de samenwerking, maar ook de kwaliteit van onze dienstverlening.
Klantgerichtheid en voldoening
Onze ISO-certificeringen zijn niet alleen een bewijs van de geleverde kwaliteit voor onze klanten, maar schenkt ons ook voldoening. Hoewel klanten misschien niet expliciet vragen naar onze ISO-certificering, waarderen ze wel dat we ons hiervoor inzetten. De zekerheid dat we voldoen aan internationale normen stelt ons bovendien in staat om met vertrouwen onze diensten aan te bieden en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.