Support Application Lifecycle Management

Bij Dynappco krijg je de beste service voor je Oracle NetSuite

Wanneer je organisatie werkt met Oracle NetSuite kan je bij Dynappco altijd terecht voor de beste service. We staan jou en je medewerkers steeds bij in de dagelijkse werking en we zorgen ervoor dat je organisatie altijd het meeste uit NetSuite haalt.

Releases NetSuite

Elk jaar zijn er twee nieuwe releases van NetSuite met veel nieuwe, interessante functies. We bekijken of jouw organisatie nog steeds up-to-date is met de laatste release. Gebruik je alle mogelijkheden die je nodig hebt of kan je verder automatiseren? De kans is groot dat sinds de implementatie van NetSuite in jouw bedrijf, er heel wat nieuwe functies zijn bijgekomen. We bekijken samen met jou de mogelijkheden en begeleiden je zowel tijdens als na de implementatie van updates.

Hoe garandeert Dynappco de beste service?

Om een persoonlijke en doeltreffende service te bieden, werken we voor alle vragen aan de hand van een ticketingsysteem.

Ticketingsysteem

Voor alle vragen maken we gebruik van ons goed gestructureerd ticketingsysteem met vier prioriteitenniveaus. Als klant maak je snel een ticket aan op je eigen portaal. Je hoeft hiervoor slechts enkele velden in te vullen en je kan zelf het niveau van prioriteit aangeven.

Service Level Agreement

Met onze vooraf afgesproken Service Level Agreements zorgen we ervoor dat we jouw ticket binnen de afgesproken tijdspanne behandelen. Voor een ticket in het hoogste prioriteitsniveau garanderen we dat er binnen het uur een consultant reageert.

Lokale consultants

We werken alleen met lokale consultants die je taal spreken en ook kunnen langskomen wanneer je dat wenst.

Vast contactpersoon

Je kan rekenen op een vaste contactpersoon voor al jouw vragen. Deze consultant kent je organisatie en bewaart voor jou het overzicht.

Servicerapport

Bij Dynappco stopt de service niet met het achter de schermen oplossen van je ticket. Je vaste consultant houdt een overzicht bij in het servicerapport dat hij regelmatig met jou overloopt. Wanneer we veel terugkomende tickets zien over hetzelfde onderwerp, bekijken we samen de mogelijke oplossingen.

Credits

We werken op basis van een creditbucket waarbij je vooraf betaalt voor enkele uren dienstverlening. Zien we dat een ticket veel werkuren nodig zal hebben om opgelost te worden? Dan overleggen we dit uiteraard eerst met jou. Zo sta je nooit voor verrassingen.

Ik wil ook gebruik maken van de beste Oracle NetSuite service >>

Menu